<

Interview Glyn Duijzer

Glyn Duijzer studeerde van 2004 tot 2008 Mediamanagement op het Grafisch Lyceum Rotterdam. Inmiddels staat hij samen met zijn compagnons aan het roer van zijn eigen bureau: Supersteil.

Klantcontact

‘Na een tijdje zoeken naar een opleiding waar commercieel inzicht en creativiteit centraal staan, kwam ik bij het GLR terecht. Mijn opleiding was vooral gericht op het managen van processen en projecten. Daarbij stond goed contact met de klant voorop. Dat paste bij mij. In de opleiding Mediamanagement leer je in de basis hoe je een project van A tot Z goed begeleidt. Mijn interesse ging uit naar het commerciële deel waarbij je leert hoe contact te maken en te onderhouden. Daarnaast vond ik de lessen in kostprijsberekenen erg interessant. Daar heb ik nog steeds veel aan.'

Bij Mediamanagement leer je hoe je een project van A tot Z goed begeleidt”

Supersteil

'Ambitie, enthousiasme en gedrevenheid zijn termen die mij kenmerken. Dit was tijdens mijn opleiding al zo. Ik zocht toen mijn uitdagingen al hoger op en ging met mijn broer ondernemen. Nu sta ik samen met mijn compagnons aan het roer van Supersteil: een bureau dat zich heeft gespecialiseerd in interactieve media. Ik ben verantwoordelijk voor het onderhouden van contact met klanten, acquisitie en het uitbrengen van voorstellen en offertes. Daarnaast houd ik me bezig met ontwikkelingen binnen onze branche.'

'Bij Supersteil creëren we online campagnes, campagnesites, online experiences, corporate sites en mobiele sites en applicaties'

Perfectie

'Bij Supersteil creëren we online campagnes, campagnesites, online experiences, corporate sites en mobiele sites en applicaties. We streven naar perfectie als het gaat om design en techniek, deze onderdelen dienen altijd goed in balans te zijn. Je hebt niets aan een website die er gelikt uitziet maar niet werkt en andersom natuurlijk.'

Top awards

'Mijn toekomst zie ik positief in. Uiteraard moet er hard gewerkt worden maar daar staat tegenover dat we bij Supersteil aan een mooi bedrijf werken. Allereerst wil ik Supersteil uitbouwen tot een bureau met ongeveer 20 medewerkers waarmee we jaarlijks top awards winnen. Daarnaast wil ik op de langere termijn buitenlandse expansie van Supersteil naar bijvoorbeeld London of New York.’